Wednesday, February 22, 2012

i must learn!!

i was learning to be strong girl...

no more crying because of stupid boy...*some la..*

no more hati2 tisu..

welcome to hati batu..

welcome to new life..

goodbye to lending mane2 shoulder..*mmg xpernah pn..*

Tuesday, February 21, 2012

ermmm..

bestnye la kan blaja kat oversea..

bole x..

hentikan semua status2 jiwang yg bole merosakkan skrin lappy ak..

tolong la...ak merayu...

kalo nk bermanje...tolong la inbox..xckup tu BBM je la...kan kaya...

ak xtahu ape motif pi publish status tu kat home ak dan yg lain....

buat la korg pye relationship tu private ckit...

tolong la...

hentikan sebelum tgn ak gatal nk wat status "sape mkn cili terase pedas"

please..ak merayu sgt...tolong la...


*mata hati ak da ckup sakit da*

when school age is over..




zaman sekolah is over..


and i miss it to much..


if i can reverse the time..


hahaha...confirm la xbole kan..


i miss to gelak kuat2 ngn my classmates..


i miss to bergosip ngn my classmates..


i miss to kacau atiqah who sit beside me..


i miss to terjerit2 dkt telinga faten..ehe...=p


i miss to hear about my classmates' relationship..but not mine...hahaha...=p


i miss to dengar all the teachers like to membebel sbb ktorg suka wat bising..


i miss to do my homework...


i miss to selak2 all the reference books..


i miss to makan dlm kelas walaupun ade headprefect in the class..


i miss my table with the muslimah's picture..


i miss to wear my coolio -uniform..


i miss to bwk beg skola berat2..


i miss to tukar2 botol air..


i miss to be stress when exam fever is come..*ye ke???*


i miss all the labs in my school..."walaupn ak menyampah ble blaja dlm lab..*


i miss all that because school age is awesome..=D




tp ak sgt bersyukur because i got the awesome classmates..superb-sporting teachers..


i love you all...and rndu korg byk2 ok....=)


p/s--> i miss all about sekolah..hahaha...=B

Sunday, February 19, 2012

ak xtau la

susah nye la nk tentu kn mase depan kte..

ble xde cita2 mcm ak..

and ble xde matlamat...*tp ak ade matlamat ape..ak nk jd kaya raya....wahahaha...*


act..skg ak ptot pk an mase dpn ak..ape ak nk amek nnt ble msok u...tp ak sndiri xtau ape minat ak...yg ak tau...ak mst amek course berkaitan pure sc...sbb nye kat skola ak amek bendealah tu....


ak nk msok UIA....tp dy ade asasi je...so ak rase ak amek UITM kowt..sbb byk course diploma...tp natasha ajak msok USM..u yg ak xpernah pk nk msok....hahaha....jauh 2..kat penang...xmo jauh2....kalo nk tgok tmpt org pn tggu la ak kaya kte melancong satu malaysia....ehe


so...setelah dipertimbangkan..


mungkin ak akn mempertaruhkan courses ini utk future ak..

1. diploma teknologi makmal perubatan-->UITM

2.diploma farmasi-->UITM

3.ijazah pendidikan-->xtau lg kat mane...tp yg pntg maktab perguruan la...



dan...ak xtau la...ak msih runsing lg....tkot salah percaturan....abis punah future ak....

sume ni sbb ak xtau ape yg ak minat dan ape yg ak nk.....;(

Friday, February 17, 2012

zaman sekolah rendah

wow!! skg da bole wat entry pasal zaman skola dahulu kala la....kihkihkih..

*nk mention yg ak da abis skola yow.....=p*

dlu time ak skola rendah ak msih duk kat quarters TNB...nape ak duk sn haa???

sbbnye cik mail keje TNB...so haruslah kan....

so..kwn2 ak sume dak TNB...

*even ak xkuar umah...hahaha......*

dlu ak skola kat SK KAPAR...from standard 1 until standard 6....nice kn....

yg special pasal skola ak ialah...nk dekat 80% budak2 nye adalah mereka yg mak ayah keje TNB..awesome kn...so..ckgu akan slalu tye.."ayah keje TNB ye???" hampir sume budak ckg asked ques yg same..sng keje ckgu...

disebabkan ramai nye ank2 TNB...so kami berlagak spt skola tu mmg skola bapak kami...siyesly...

time 2..sape yg mak bapak dy keje TNB mmg high class la....sume budak tak brani kacau....kalo g mane2 satu geng budak TNB...nicekn....mcm hapentah...lgsg xberkembang otak ak...sgt dasyat ble kelas ak majoriti budak TNB...kalo klas first penuh ngn dak TNB...btol beb..ak xtpu pyew....dan ak one of them...HAHAHAHA..*gelak bongkak...cehhhhh..haaaatuihhhhh..*

kwn ak yg bkn dak TNB bape kerat je...bole kira pkai tgn je.....xpyh susah pakai calculator scientific....see...hahahaha....mmg sengal glew..msing2 bajet diva....btol....and....

the musim of being diva is over....sbb nyew msing da kemane...sorg ke south..sorg kat north....


btw...it some of sweet memories...the time that tought me how to be independent and the meaning of friendship..

*wlaupn waktu 2 sume org da xnk kwn ak...hahaha...=p*

Saturday, February 11, 2012

sume da sibuk....



ok...sume geng safeana da makin busy memanjang smpy xcecah tanah....uhu....ari tu ak ajk kuar....tp sorg pn xbole...hahahaha.....cdey..ye la...da la ari 2 je ak bole kuar..pasni cik mail ngn cik jie mst xbg....ak fhm..dorg da keje...xpe la....kalo xjmpe pn...mereka ttp kwn yg pling ak syg...ngee~~~*ayt nk jiwang je..*



p/s...korg...(safeana)...ak hrp korg xkn lupe kn our friendship..even msing2 da ade hubby yg korg rase nyawa korg selamenyew...ehe....=)



--->ak syg korg byk2 tahuuuuu.....rndu korg byk2 juge....;)<---

lesen kete

ermmm...ak teringin la nk amek lesen kete...ak tgok kwn2 ak kat fb sume pakat da amek...sume sibuk pi kelas...ade yg da dpt P pn..jelez nyew ak.....errmmm...xpe...ak kne sabar...kalo nk amek skg pn cm la ak ade duit...ju jambol kate tggu msok U nnt bole dpt student price....huhu....nevermind...xde hal pyew...sabar je la abby...agk2 tkot pecah skrin lappy ko..ko ttup mate je ble nmpk status mereka yg da ade lesen...ngee~~~




p/s..to those yg da ade lesen..nnt bwk ak jln2 yew..pusing2 kapar pn xpe....ehe...=B

Thursday, February 2, 2012

cinta mukabuku??

ak rase fb skg mmg utk luahan perasaan la....


tp ak BENCI btol kalo ade status pasal pakwe-makwe kat home ak...nyemak betul....

cth nyew..."awak sy rndu awak" xpn "b..rndu nye kat u"...b..b....waklu...pling menyampah ble ade sggup mati sbb cple dy....BODOH LA KAW!!!

dy bkn nyew suami ko..tunang pn blom..yg pasti..budak skola beb...budak form1 pn ade....korg ni...pk la...kalo korg cple skg...confirm ke dy jd husband wife ko???? otak 2 kasi aktif la....bukan nyew ak xpernah cm korg...tp agk2 la....


btw...bnde ni ak perasan time hbis spm....sume status nk cte pasal cple...tolong la....

jgn jd bodoh dan jgn perbodohkan diri....kalo nk mention pape kat cple korg tolong inbox k....